početak pčelarenja

Teme vezane uz primjenu različitih pčelarskih tehnologija
Krešo1985
Novi korisnik
Novi korisnik

početak pčelarenja

04 Ožu 2016, 08:57

Pozdrav, novi sam u pčelarstvu, jako sam zainteresiran i počinjem se baviti iz hobija ove godine. Ostatak kad se predstavim u rubrici predviđenoj za to malo kasnije jer sam nestrpljiv :))

Uglavnom, volio bih čuti vaše mišljenje, prijedloge u vezi početka.

Sredinom 4. mjeseca kako trenutno stvari stoje kupio bih 4 društva na nastavcima (već su rezervirana), lr košnice trenutno farbam, užičavam okvire i sl. Naručio sam 5 košnica od stolara da jednu imam za rezervu.
Budući da mi ove godine nije prioritet količina meda nego bih volio izgraditi saće da imam za sljedeću godinu kad bi planirao i proširiti pčelinjak ukoliko budem u prilici, zanima me na koji način bih postigao najveću izgradnju saća ( krenuo bih odmah sa prihranom sirupom, te Vas molim ako pogriješim da me ne ismijavate jer sam totalni početnik :D iako sam pročitao brdašce knjiga). Mislio sam uzeti još koju podnicu i krov pa kako budu gradile kroz sezonu da ih i širim.
Eto, volio bih Vaša cijenjena mišljenja :)

Pozdrav, i čitamo se još :))

Korisnički avatar
Palestinac
stari pčelac
stari pčelac

Re: početak pčelarenja

06 Ožu 2016, 16:36

Krešo1985 je napisao:Pozdrav, novi sam u pčelarstvu, jako sam zainteresiran i počinjem se baviti iz hobija ove godine. Ostatak kad se predstavim u rubrici predviđenoj za to malo kasnije jer sam nestrpljiv :))

Uglavnom, volio bih čuti vaše mišljenje, prijedloge u vezi početka.

Sredinom 4. mjeseca kako trenutno stvari stoje kupio bih 4 društva na nastavcima (već su rezervirana), lr košnice trenutno farbam, užičavam okvire i sl. Naručio sam 5 košnica od stolara da jednu imam za rezervu.