Pozdrav i jedno pitanjce

Rasprave vezane uz lječenje i suzbijanje pčelinjih bolesti
Tojo
larva
larva

Pozdrav i jedno pitanjce

20 Stu 2012, 14:26

Dobar dan forumaši,
nakon pola godine učenja i čitanja ovog i HPS-ovog foruma odlučih se za pisanje na ovom forumu...
zovem se Tomislav i živim u Zagrebu. Ove godine sam nakon 11 godina ponovno počeo pčelariti sa LR-kama, a autobus sa 64 košnice sam morao prodati 2001g. nakon devet godina pčelarenja pošto sam tada išao raditi u Italiju. Dakle po drugi put u životu sam početnik u ovom poslu. Pčele su mi uzimljene u Rakovom potoku 16km od Zagreba gdje sam si zamislio stacionar sa dobrom proljetnom pašom i starim sortama voćaka koje se ne špricaju, a trideset metara dalje je brdašce sa nešto bagrema i kestena. Rođen sam u Gospiću i tamo mislim selit pčele na lipu, livadu i vrisak pošto vegetacija tamo kasni nekih mjesec dana pa nema preklapanja paše.
A sada jedno pitanje. Pored LR-ki imam sedam daščara, (ja ih tako zovem jer ne znam pametniji naziv) znači košnice kao pletare, sa nepokretnim saćem ali od dasaka. Kako ih tretirati oksalnom protiv Varoe? Mislio sam ih jednostavno okrenuti i nakapati otopinu ili netko ima nešto pametnije?
Eto, za sada toliko,
nadam se lijepom druženju i razmjeni iskustva u pčelarstvu
Pozdrav

Korisnički avatar
Palestinac
stari pčelac
stari pčelac

Re: Pozdrav i jedno pitanjce

20 Stu 2012, 20:04

Tojo je napisao:Dobar dan forumaši,
nakon pola godine učenja i čitanja ovog i HPS-ovog foruma odlučih se za pisanje na ovom forumu...